top of page

עיצוב משרדים

החיים בעולם המודרני שינו לגמרי את האופן שבו אנחנו מתייחסים לשגרת העבודה. יותר ויותר אנשים מבלים את מרבית שעות היממה בתוך חללי עבודה סגורים, וצריכים להביא את עצמם למצב שיא ההצלחה הנכון ביותר לצרכים האישיים והמקצועיים. מה שאומר שאתם חייבים להשקיע המון זמן ומחשבה דווקא בחוויית העבודה המשרדית. ככל שהמודעות לתחום הולכת וגוברת, כך יש ביקוש נרחב יותר ליצור תהליכי עיצוב משרדים שמתאימים לסגנון העבודה בארגון ולחוויה שאתם רוצים להעניק לעובדים שלכם. המשימות הללו, הן תולדה של היכרות עם טרנדים חמים בעולם העיצוב והבנה של דרישות הלקוח, בידי אדריכל באשדוד. מה שאומר שאתם רוצים לעבוד רק עם הטובים והמקצועיים שבאנשי עיצוב הפנים, כמו אנשי הצוות של חברת דינו אקרמן.

עיצוב משרדים
עיצוב משרדים

תהליך עיצוב משרדים – שלושה טיפים של אלופים!

בדרך ליצירת עיצוב משרדים מנצח, מומלץ להקשיב למתרחש בסביבה המקצועית והעיצובית שלכם. ועל כן, המומחים שלנו אספו לכם כמה טיפים מעולים שיכולים לעזור לכם להכיר את השטח קצת יותר טוב:

1. הבנת הצרכים – עוד לפני שמתחילים לנהל את העבודה, צריך להבין איזה חזון עיצוב פנים במרכז מנהל את התהליך. מה היא שיטת העבודה המועדפת על הצוות שלכם, מה הן המטרות של הארגון ואיך אפשר לנצל את חלל הפנים של הארגון על מנת לשפר את חוויית העבודה. כל אלו יהוו הבסיס ליצירת תוכנית העבודה לעיצוב חלל הפנים, וכך לחסוך לכם שעות ארוכות של חיפושים והתלבטויות.

2. חלוקת חלל הפנים – דווקא בחללי עבודה, החשיבה על יצירת הפרדה בין מחלקות שונות, חללי עבודה משותפים ומשרדים על צוותי הניהול, קובעת את היכולת לנהל יום עבודה בתוך חלל הפנים. כמו כן מומלץ לתת את הדעת על יצירת סביבה שקטה ונעימה לעבודה, על בסיס עקרונות האקוסטיקה המקובלים כיום בתחום העיצוב.

3. בחירת הריהוט – התמקדו בבחירת ריהוט ששומר על איזון עדין בין עלויות (כי הרי יש לכם לא מעט עובדים וההוצאות יכולות לעלות על היכולות), לבין איכות הריהוט שאתם רוכשים. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא הבחירה של כיסאות לעבודה ששומרים על בריאות העובדים לטווח הארוך.

הבחירות הקטנות, יוצרות את סביבת העבודה האידיאלית

אם כבר החלטתם להשקיע בתהליך השבחת נכסים או עיצוב משרדים מחודש, אתם יוצאים להליך מלא שאלות ותהיות. לאורך כל שלב בדרך יכולים להיות אתגרים שאותם אתם צריכים לפתור, על בסיס ידע. במידה רבה, דווקא בגלל שמדובר על עיצוב חלל שצריך לשרת עשרות אנשים מידי יום, אתם רוצים לקחת את ההחלטות שלכם בצורה הנכונה ביותר. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב לפנות לצוות מקצועי שיודע איך לעזור לכם לקחת את ההחלטות הנכונות, בכל רגע נתון. וכך להשלים את תהליך העיצוב על הצד הטוב ביותר. אנחנו בחברת דינו אקרמן, נסייע לכם להבין את הצרכים והדרישות ולמצוא את הדרך הנכונה להשלים את התמונה המלאה.

bottom of page