top of page

עיצוב מסעדות

חוויה מיוחדת של ערב מחוץ לבית עם כל המשפחה. פגישה עסקית רבת משמעות. או אפילו סתם בילוי של אחר צהרים עם חברים. האפשרות לצאת מהבית ולקבוע פגישה במסעדה היא חלק משגת היום יום הקבועה של רבים מהישראלים. אבל מאחורי החוויה של בילוי במסעדה, עומד תהליך תכנון ארוך, רב מחשבה והשקעה, שמכוון לרעיון מרכזי אחד. מבחינת עיצוב מסעדות, כל פרט בחלל הפנים של המסעדה מספר את הסיפור, ויחד עם תפריט מושלם, נוצר אירוע קולינרי שאין שני לו, בין ארבעת הקירות הללו. אבל איך בדיוק מתנהל תהליך העבודה על עיצוב מסעדות? הצוות המקצועי של חברת דינו אקרמן, יצר לכם מדריך קצר.

עיצוב מסעדות
עיצוב מסעדות

על מה מבוססת תהליך עיצוב מסעדות?

תהליך העבודה על עיצוב מסעדות, מתבסס על ארבע הנחות עבודה מרכזיות:

1. תנאי עבודה – על מנת ליצור את חווית הבילוי המושלמת, צריך לוודא שלכל אחד מאנשי הצוות יש את תנאי העבודה האידיאליים לצרכיו. החל מצוות המטבח ועד לאחרון המלצרים, האחריות שלכם ושל צוותי העיצוב היא לדאוג לסביבת העבודה הבטיחותית ביותר בכל רגע נתון. לשם כך, צריך לתכנן את יציאות החירום, את פריסת השולחנות, את המיקום של אביזרי המטבח המיוחדים והחשובים.

2. תנאי אקוסטיקה – בחלל כל כך קטן וצפוף כמו מסעדה, האקוסטיקה חשובה במיוחד. מצד אחד, צריך לייצר אווירה של חדר מלא, גם כשהמסעדה לא מלאה. ומהצד השני, לא יהיה נעים לשבת במסעדה שבה אי אפשר לנהל שיחה קולחת עם מי שיושב בצד השני של השולחן. כך שהחשיבה על תנאי האקוסטיקה היא דרישה מרכזית, חשובה מאוד בתהליך היצירה.

3. חוויית הלקוחות – החוויה מתחילה בכניסה למסעדה והיא נמשכת לאורך כל זמן הישיבה של הלקוחות במסעדה. זו היא חוויה של כל חמשת החושים, והיא מחייבת אתכם להיות מאוד יצירתיים בתפיסת העבודה שלכם. כלומר, בהינתן שטח מסוים של מסעדה, אתם רוצים לנצל את כל השטח על הצד הטוב ביותר כדי לייצר את חוויית האכילה המיוחדת ביותר שאפשר ליצור בתוך חלל הפנים של המסעדה שלכם.

4. התאמה לרעיון הכללי – האתגר האמיתי של עיצוב מסעדות, הוא השילוב של העיצוב עם התפריט. האלמנט המרכזי במסעדה הוא האוכל. הכל סובב סביב האוכל וחייבים להבטיח שהעיצוב מתכתב עם התפריט המיוחד שאתם רוצים להציג ללקוחות שלכם.

החלום שלכם – יכול לבוא לכדי מציאות מושלמת

אם יש לכם חלום, ואתם יכולים לראות את החזון הזה מול העיניים, צריך להגשים אותו בצורה זהירה ומאוזנת על בסיס תהליך עבודה מסודר. צוות אדריכלות של חברת דינו אקרמן, ילווה אתכם צעד אחר צעד בתהליך התכנון וההקמה של המסעדה המושלמת שלכם. על בסיס תהליך עבודה מאורגן, הגיוני וחדשני. כך שערב הפתיחה החגיגי של המסעדה שלכם, יהיה אירוע בלתי נשכח לכל האורחים.

bottom of page