top of page

עולם תוכן שלם – שעוסק בשילוב שבין הנדסה לעיצוב

יכולות עיצוב מתקדמות בתחום הבנייה והאדריכלות, הן עניין של הכרות עם עולם העיצוב אבל גם הבנה הנדסית בסיסית. הדרך להביא לידי ביטוי את כל החלומות והדרישות של בעלי קרקעות בישראל, עוברת במיצוי מוחלט של כל האפשרויות שקיימות לטובת השבחת הנכס וליצירת עיצוב מנצח, כבר מהשלבים הראשונים והטמעת היסודות. המטרה שלכם היא להבטיח שאתם עושים את כל המאמצים כדי להתאים את הסביבה בה נמצא הנכס שלכם, ולקבל פתרונות לבעיות או דרישות שונות. ולשם כך, יש צורך להשקיע זמן ומחשבה בחיפוש אחרי שירותי אדריכלות ברמה הכי גבוהה שיש, אשר ילוו את הפרוייקט ויאפשרו ליצור תכנון בית פרטי ברמה הכי גבוהה שיש. זו היא המשימה המקצועית הראשונה והחשובה ביותר של סטודיו דינו אקרמן אנחנו עושות את כל המאמצים על מנת להביא כל פרוייקט למצב שיא ההצלחה שלו.


עיצוב פנים
עיצוב פנים

תהליך תכנון בית פרטי, בריאתו של אדריכל מקצועי, מחייב בחינה של:


1. יסודות המבנה – אי אפשר לחשוב שאתם יוצרים סביבת חיים מושלמת ובטוחה, מבלי שיש לכם אפשרות ליצור יסודות יציבים ואיתנים לפרוייקט. סטודיו לאדריכלות במושב ערוגות מאפשר לכם לקבל את זווית הראייה האישית שלה בנוגע היתרונות והחסרונות של כל אלמנט בתוכנית העבודה שלכם וכך לקחת את ההחלטות הכי נכונות לטובת פרויקט ברמה הכי גבוהה שיש.

2. החלוקה לחללי פנים – הראייה של אנשי המקצוע, מחייבת גם היכרות עמוקה עם עולם תוכן יחסית ייחודי, שנקרא עיצוב פנים. חייבים לעצב את חלל הפנים בצורה שתאפשר סביבת משפחה נוחה, אבל תעמוד גם בעקרונות שקשורים ליציבות, בטיחות ושימושיות בבית לטווח ארוך וכאן נכנסים לתמונה אנשי המקצוע.

3. הנגישות – במידה ומדובר על בית שבו חיה משפחה עם צרכים מיוחדים, החשיבות של יצירת סביבת חיים נגישה היא משמעותית שבעתיים והיא יכולה לקבוע את רמת שביעות הרצון של כל מי שחי בבית.

4. העיצוב – בסופו של יום, בית הוא לא רק הקירות המקיפים אותו. אתם רוצים ומצפים לגור בסביבה המאפשרת לכם להרגיש נינוחים ועל כן צריך לחשוב גם על עקרונות העיצוב כשבוחרים להקים בית יש מאין.


הדרך להקמת בית חדש – עוברת בשירותי אדריכלות מקצועיים


כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, כדי להקים בית חדש בישראל צריך למצוא איזון עדין בין השירותים המקצועיים של מהנדסים וקבלנים, לבין הידע והניסיון של אנשי עיצוב ואדריכלות מקצועיים. בשלב הזה, חשוב לכם להשקיע את רוב המאמצים שלכם בהליך מציאת אנשי המקצוע שיאפשרו לפרוייקט להגיע להצלחה. ולכן כדאי לכם להשקיע זמן ומחשבה בפנייה לעזרת סטודיו דינו אקרמן. אנו מסוגלות ויודעות ליצור תוכניות העבודה המפורטות והברורות ביותר, וכך לאפשר לכם לקחת החלטות על בסיס מידע מושכל ועל בסיס יכולות עיצוב ותכנון מתקדמות במיוחד.

bottom of page