top of page

מה הם שירותי אדריכלות נוף ומה חשיבותם בתהליך העבודה?

החלק הארי של התושבים של מדינת ישראל, מתגוררים כיום בערים גדולות ומתועשות, שבהן יש מחשבה מינימלית אודות האיזון שבין נוף עירוני לבין נוף טבעי וירוק. כתוצאה מכך, יש צורך לדאוג לעיצוב הנוף באופן מלאכותי וליצירה של תנאי מגורים וחיים, שבהם אנחנו יכולים לקבל גישה למשאבים המיוחדים של הטבע הירוק. הדרך המקצועית הנכונה ביותר לשלב בסביבת המגורים שלכם קצת אלמנטים מהטבע, על ידי שירות מקצועי של אדריכלות נוף שיאשר מעבד בצורה מיומנת את אזור המגורים שלכם ומאפשר התאמה של אלמנטים מיוחדים, לתנאי החיים שאתם רוצים לקבל. זוהי משימה שאתם רוצים להפקיד בידיים מיוחדות, של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. זוהי משימה שאתם רוצים להפקיד בידיים מיוחדות, של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, כמו אנשי הצוות של חברת דינו אקרמן, המעניקים שירותים בתחום האדריכלות לפרויקטים בכל רחבי הארץ.


אדריכלות נוף באשקלון
אדריכלות נוף באשקלון

על מנת לעזור לכם להבין מה הם שירותי אדריכלת נוף ואיך אתם יכולים לנצל אותם להליך ההקמה של בית חדש, אספנו לכם ארבעה דברים שאתם ממש רוצים לדעת על שירותים אלו:


1. אדריכלות נוף התמחות מקצועית שמגיעה הישר מהעולם האדריכלות ועיצוב הפנים והיא מלווה בשנים האחרונות כל פרויקט גדול בעולם המסחרי והפרטי. על בסיס הניסיון ועל בסיס הידע שצוברים אנשי המקצוע בתחום, סביבת מגורים ברמה גבוהה במיוחד, שמעניקה חוויית מגורים ירוקה בכל מקום ובכל עת.

2. אדריכלות נוף, מתמקדת ביצירת סביבת מגורים שבה יש איזון בין השטחים הבנויים ובין עצים, צמחים ומדשאות, והכל על מנת לאפשר לכם לחוות את המגורים בתנאים הכי טובים שיש, בהתאם לשטח שעומד לרשותכם.

3. חשוב להבין, שהעבודה של אדריכלי הנוף, באה לידי ביטוי גם במציאת האיזון בתוך חלל הבית. למשל אם אתם מעוניינים ליצור קיר ירוק בתוך חלל הבית או שחשוב לכם מאוד להתאים את החלונות בבית למרחבים הפתוחים שמקיפים אותו, האדריכל יכול לעזור לכם למצוא את האיזון העדין בין כל הפרמטרים הללו.

4. ראוי לשכור את שירותיו של אדריכל נוף לפרויקט שלכם, כבר בשלבים הראשונים של התהליך. האדריכל, יעזור בעריכת תוכניות הבנייה הראשוניות, ויחווה את דעתו המקצועית על כל התקדמות לאורך הדרך, בצורה אובייקטיבית.


בחירה ביכולות מקצועיות – מובילה לתוצר המבוקש

בכדי להביא לידי ביטוי את כל היתרונות של השטח בו אתם רוצים לבנות בית חדש, צריך לעבוד כבר מהשלבים הראשונים עם אנשי מקצוע שיכולים לראות את הפוטנציאל ולממש אותו במהירות אבל גם ביעילות ומקצועיות. זהו תהליך שבו הפרטים הקטנים הם שיקבעו את התמונה הגדולה. ולכן אתם חייבים לבחור באנשים שמקשיבים לדרישות שלכם ויכולים להבין את הצרכים שלכם לעומק. אנחנו בסטודיו דינו אקרמן, נשמח לעזור לכם לנהל את תהליך העיצוב של הבית, ולהבטיח יש איזון מושלם בין בכל הפרמטרים שחשובים לכם.

bottom of page