top of page

מה היא החשיבות של שירותי עיצוב פנים לנכסים?

כמו אנשים רבים, גם אתם מוכנים להשקיע המון זמן והמון מחשבה רק על מנת לאפשר למשפחה שלכם לחיות בבית שהוא מקום מגורים נעים ונוח. לא תמיד מדובר במשימה פשוטה, אבל בדרך כלל עם הגדרתם את המטרה שלכם, סביר להניח שיהיה לכם קל מאוד להשיג אותה רק על בסיס התקשרות עם אנשי המקצוע הטובים ביותר שפועלים בתחום כמו קבלן בנייה , מעצבים ואדריכלים. בדיוק מהסיבה הזו, בשנים האחרונות הישראלים מבקשים לקבל שירותי עיצוב פנים בתדירות גבוהה יותר ומוכנים להשקיע יותר מאמצים על מנת להבטיח עבודה רק עם אנשי המקצוע הטובים ביותר כמו דבי אקרמן ופטריסיה דינו, שותפות ובעלות סטודיו דינו אקרמן.

תהליך עיצוב פנים של חלל הוא תהליך שבו אתם מגדירים את הדרישות שלכם ויוצרים את גבולות הגזרה מתאימים, בעוד שאנשי המקצוע עושים את כל המאמצים על מנת להביא אתכם למצב שיא ההצלחה.

עיצוב פנים הבית באשדוד
עיצוב פנים הבית באשדוד

על פי רוב היתרונות המרכזיים של תהליך עיצוב פנים לבית חדש או לשיפוץ בית קיים הם:


1. חלוקת חלל הפנים – יצירת חלוקה מתאימה בין החדרים השונים, מאפשרת לכם לנצל באופן מושלם אולטימטיבי את כל חלקי הבית. על ידי התאמת גודל הבית לצרכים המשתנים של הבית, תוכלו לאפשר חוויות מגורים שונה בכל אחד מהחדרים.

2. יצירת הפרדה בין חללים למטרות שונות – ההבדלים בין החדרים השונים יכולים לבוא לידי ביטוי גם בהרכב הצבעים של החדר. במהלך עיצוב פנים הבית לצבעים יש השפעה אדירה על התחושה ועל המראה הכללי, כך שצריך לשים לב אליהם.

3. התאמה של ריהוט וציוד – בתהליך עיצוב פנים מודרני למשל, אתם תרצו לעשות שימוש בפריטים המבוססים על מוצרי צריכה תעשייתיים יותר ועל חומרי גלם מתקדמים. לחילופין, בתהליך עיצוב פנים כפרי, הדרישה תהיה ליצור ריהוט עדין יותר שמתאים להרגשה שאתם רוצים לייצר בחלל. האיזון בין הרצוי לבין המצוי, בסופו של יום מייצר את הסביבה הטובה ביותר בשביל המשפחה שלכם.

4. הפיכת הנכס לבית – בסופו של תהליך המטרה של שירותי עיצוב פנים בית פרטי, היא לאפשר לכם להפוך ארבעה קירות לבית מרגש וחמים למשפחה שלכם. זו היא משימה לא פשוטה שדורשת תשומת לב לכל הפרטים הקטנים, ולכן הניסיון של מעצבים מנוסים הוא פרמטר חשוב שאתם רוצים לנצל לאורך הדרך.


אם אין לכם ידע – פנו לאנשים מומחים בתחום

ככלל ואתם מבצעים שדרוג לבית או מקימים בית חדש בלי שיש לכם מספיק ידע בתחום עיצוב הפנים, חשוב לפנות לעזרת אנשי מקצוע שילוו את התהליך. ואנחנו, סטודיו דינו אקרמן, נשמח לקחת אתכם צעד אחר צעד, כל הדרך עד למגורים בבית החלומות שלכם. תוך שיתוף פעולה ועבודה ממוקדת מטרה, נגיע ביחד לתוכניות העבודה המתאימות לכם, וניצור את חלל הפנים האולטימטיבי לכל המשפחה.

bottom of page