top of page

אדריכלות נוף ככלי ליצירת בתים מדהימים

ההקמה של הבית הפרטי היא המשימה החשובה ביותר בחיי המשפחה שלכם. אחרי שנים של מגורים בדירה, אתם יכולים להרשות לעצמכם לבנות את הבית החלומי לכל המשפחה שלכם, שילווה את החיים המשפחתיים לאורך שנים ארוכות. על כן, אתם רוצים להשקיע את כל המאמצים האפשריים, כדי ליצור נכס מדהים ומושלם בכל קנה מידה אפשרי, כבר בשלבי התכנון האפשריים. אדריכלית פנים מנוסה, שתלווה את העבודה מתחילתה, תצליח ליצור עיצוב מיוחד לבית שלכם. אבל כדי להשלים את התמונה ולהפוך את הבית לממלכה המשפחתית אתם רוצים וצריכים לשלב כמה מן העקרונות של אדריכלות נוף ביצירת הנכס המושלם שלכם.

אדריכלות נוף
אדריכלות נוף

איך לשלב עקרונות אדריכלות נוף בתהליך תכנון בית פרטי?

השילוב של אדריכלות נוף בנכסים פרטיים באה לידי ביטוי:

  1. בכניסה לבית – הכניסה לבית היא המקום שבו אתם יוצרים את הרושם הראשוני. כך שהמראה מבחוץ פנימה ומבפנים בחוץ הוא מאוד חשוב. על ידי שימוש בצמחייה או יצירת מיקום נכון של הכניסה לבית, ניתן לנצל את הנוף מסביב, כדי לאפשר מיצוי מושלם של הפוטנציאל של הנכס ולאפשר לכם להרגיש גאים כבר מההתחלה.

  2. בחצר הבית – בבתים הפרטיים, חצר הבית היא הממלכה האמיתית. בין אם אתם רוצים ליצור סביבה מושלמת לילדים ובין אם חשוב לכם להשקיע ביצירת גינה ירוקה, אפשר לעשות שימוש בשירותי אדריכלות נוף כדי לתכנן את מראה החצר לפרטי פרטים. בחירת הצמחייה הנכונה או שימוש באלמנטים סינטטיים שונים, יהפכו את חוויית המגורים שלכם למיוחדת במינה.

  3. בהתאמת התאורה והחלונות – עיצוב הפנים מושפע גם הוא מאדריכלות הנוף. השילוב בין הפנים וחוץ, בא לידי ביטוי בצורה הכי ברורה שיש, בכל מה שנוגע לתאורה. אם אתם מצליחים לתכנן את הנוף ביעילות, ייתכן ותוכלו לנצל את אור השמש ולחסוך בשימוש בתאורה סינטטית לחלל הבית.

  4. בחלוקת חללי הפנים – אם המגרש שלכם ממוקם לחוף הים התיכון, חלוקת חללי הפנים היא האירוע המשמעותי ביותר מבחינת ההשפעה על הנוף תזכו לראות בבית. ההיגיון אומר שתרצו ליצור נוף מושלם של הים בחדרים המשותפים, כמו המטבח והסלון. ולכן צריך ליצור תוכנית עבודה שמסתכלת על כל חדרי הבית ובוחרת את המיקום של החדרים לפי השימושיות והדרישות שלכם.


אדריכלית נוף, שהסטודיו ממוקם בערוגות תבנה לכם בית חלומות

ברגע שהבנתם מה הוא התפקיד של אדריכלות נוף בתוך עולם האדריכלות ועיצוב הפנים, חשוב לבחור את הצוות שיכול לעמוד במשימה שלכם. שירותי אדריכלית בערוגות יהיו שיכולים כוללים לתכנון הבית החלומי שלכם. החל משלבי תכנון בית פרטי וכלה ביצירת תכנון חצר הפנים והמיקום הכללי של הבית בתוך המגרש הקיים. שלב אחרי שלב, במיומנות אין קץ, אתם תזכו לראות את הבית שלכם קורם עור וגידים ואת החלומות המשפחתיים שלכם הופכים למציאות.

bottom of page